DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA
Proiektuak Donostialdeko metroko tarte berri bat zehazten du, 1.770 m dituena eta bi geltoki berri dituena. Tunelean hasten da, aurreko tarteari jarraipena emanez, hiriaren erdigunera iritsi arte, Erdialdea-Kontxa geltokia dagoen tokira.
Aurrerago hegoalderantz jotzen du, Easoko geltokira iristeko, eta gaur egungo bidearekin bat egin arte luzatzen da. Artatutako biztanleria 53.847 izango da, 5 minutuko tartean, eta 115.590, 10 minutuko tartean. Ibilbide osoa egiteko denbora, geldialdiak barne, , 3 minutu baino gutxiagokoa izango da, eta batez besteko abiadura 44,4 km/h-koa izango da.
Linea lur azpitik doa erabat eta Austriar Metodo Berriak (NATM) egitea aurreikusten da, 130 m-ko azken tartea izan ezik, aire zabalean egiten baita.
Erdialdea-Kontxako geltokiak hiru sarbide-kanoi ditu, eta hirigunera sartzen da, bizitegi eta turismo gune baten erdian.
Easoko geltokia Euskotrenen egungo tren-geltokitik hurbil dago, eta gaur egun dauden lineak erabiltzen dituzten bidaiarien zirkulazioaren zati bat jasoko du. Bi sarbide-kanoi ditu, Amarako zabalgunearekin, Deustuko Unibertsitatearekin eta Morlans-ekin lotzeko.
Obraren beste ezaugarri batzuk:
- Hiru aireztapen-putzu; horietako bi nasa azpitik ateratzeko.
- Bi igogailu geltokietara sartzeko.
- 5 ponpaketa-putzu.
- Tunelera sartzeko bi arrapala, obrak egiteko.
- Iturgintza, Saneamendua eta Suhiltzaileak.
- Instalazio elektrikoak eta lur-sarea.
- Tunelen argiztapena.
- Aireztapen naturala eta behartua
- Geltokietako instalazioak: elektromekanikoak (eskailera mekanikoak eta igogailuak); komunikazio finkoetakoak eta kontrol zentralizatukoak.
Bidaiariari informazio dinamikoa emateko instalazioak.
PROIEKTUAREN DATUAK
Bezeroa
Euskal Trenbide Sarea (ETS)
DATA: 2015-2016
KOKAPENA: Gipuzkoa
Egindako lanak
Zerbitzuak
Ingeniaritza-proiektuak