• DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA - 1
  • DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA - 2
  • DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA - 3
  • DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA - 4
  • DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA - 5
  • DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA - 6

DONOSTIAKO METROA. MIRAKONTXA-EASO TARTEA

Proiektuak Donostialdeko metroko tarte berri bat zehazten du, 1.770 m dituena eta bi geltoki berri dituena. Tunelean hasten da, aurreko tarteari jarraipena emanez, hiriaren erdigunera iritsi arte, Erdialdea-Kontxa geltokia dagoen tokira.

Aurrerago hegoalderantz jotzen du, Easoko geltokira iristeko, eta gaur egungo bidearekin bat egin arte luzatzen da. Artatutako biztanleria 53.847 izango da, 5 minutuko tartean, eta 115.590, 10 minutuko tartean. Ibilbide osoa egiteko denbora, geldialdiak barne, , 3 minutu baino gutxiagokoa izango da, eta batez besteko abiadura 44,4 km/h-koa izango da.
Linea lur azpitik doa erabat eta Austriar Metodo Berriak (NATM) egitea aurreikusten da, 130 m-ko azken tartea izan ezik, aire zabalean egiten baita.

Erdialdea-Kontxako geltokiak hiru sarbide-kanoi ditu, eta hirigunera sartzen da, bizitegi eta turismo gune baten erdian.

Easoko geltokia Euskotrenen egungo tren-geltokitik hurbil dago, eta gaur egun dauden lineak erabiltzen dituzten bidaiarien zirkulazioaren zati bat jasoko du. Bi sarbide-kanoi ditu, Amarako zabalgunearekin, Deustuko Unibertsitatearekin eta Morlans-ekin lotzeko.

Obraren beste ezaugarri batzuk:

  • Hiru aireztapen-putzu; horietako bi nasa azpitik ateratzeko.
  • Bi igogailu geltokietara sartzeko.
  • 5 ponpaketa-putzu.
  • Tunelera sartzeko bi arrapala, obrak egiteko.
  • Iturgintza, Saneamendua eta Suhiltzaileak.
  • Instalazio elektrikoak eta lur-sarea.
  • Tunelen argiztapena.
  • Aireztapen naturala eta behartua
  • Geltokietako instalazioak: elektromekanikoak (eskailera mekanikoak eta igogailuak); komunikazio finkoetakoak eta kontrol zentralizatukoak.

Bidaiariari informazio dinamikoa emateko instalazioak.

PROIEKTUAREN DATUAK

Bezeroa

Euskal Trenbide Sarea (ETS)

DATA: 2015-2016
KOKAPENA: Gipuzkoa

Egindako lanak

Zerbitzuak

Ingeniaritza-proiektuak

INGENIARITZA GIZATIARRAGOA

Webgune honek cookieak erabiltzen ditu bisitariak webean jarraitzeko, errendimendua eta erabiltzaileen esperientzia hobetzeko.
Nabigatzen jarraitzen baduzu haien erabilera onartzen duzula uste dugu. Cookie-politika
Ados | Errefusa